Livet rullar på. Och en sak är säkert ta inte saker och ting för givet. 

Denna tid då jag bara gått hemma pga av jag opererat handleden har verklighet sprungit i fatt mig. Jag vill inte ens vet vars jag hade  kunnat vara nu eller hur otroligt lång vägen tillbaka kunde bli. 

Så tänk efter, jobb är inte allt man behöver inte alltid vara i gång till max det är okej att slappa och stänga av. 
Och göra saker man mår bra av som inte innebär en massa press. 

Som min går dag var. Friskvårds på morgon mina underbara grupper som jag träffar varje lördag fram till mitten av December. Sen fikade jag med en fin. Mycket snack att ta igen och så trevligt. Blev sedan middag och slappa i soffan med min stjärna. 

Och vet ni jag minns inte sist jag lysnade så mycket på mig själv. Denna dag har varit välbehövlig.

Ta hand om er💜

Kommentera

Publiceras ej